Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 5, 2011

tersangat la penat

assalamualaikum..
penat..
ni je aku leh ckp..
semenjak dua menjak ni mmg aku sgt penat..
tdo pn rasa x cukup..
g sana g sini..
buat itu buat ini..
siap report kena proceed ke poster..
poster anta tgh ari td then kena study math plak mlm ni..
esk test MATH LOGIC (bg aku math logic ni langsung x logic)..
yg masuk test ialah proving technique..
susah..
prove sana prove sini..
adeeeehhhhh...

presentation FYP lg 2 minggu..
lepas setel presentation FYP (masa tu tau la gred aku mcm mana nasib aku mcm mana) masuk exam week plak..
exam punya exam maka abes la 4hb paper aku klu ikut schedule..
time tu la klu leh tarik nafas lega sikit..
tp x lega sgt..
sb 16hb aku kena start kursus 3P (if permohonan aku berjaya la)..
then bertungkus lumus la utk 3P time tu smpai la tgh bulan 5..

sebelum presentation FYP tu mcm2 lg kena hadapi..
test wireless..
presentation site survey..
submit project web engineering..
quiz QMT..
test 2 web engineering..
emm tu je yg aku ingat..

lately ni aku asyik penat je..
bila ptg mula la bdn penat2..
baring2 then tertdo..
seingat aku lama sgt aku x tdo ptg..
sgt penat jd student tahun akhir..

tetiba teringat satu benda..
aku ada kawan baru..
kenal tgh ari td..
kt cafe..
aku tgh tgu hetty, dirah n munie..
then dia dtg nk tumpang mkn kt meja aku..
aku bg la sb diorang pn x dtg lg..
smbil tu borak2 la..
lama2 borak mula la mesra..
mcm2 borak..
then masa nk naik laman najib pn jalan sama2..
dia lawa tau..
putih..
mmg lawa..
x perasan dia kt fakulti sblm ni..
dia student pure math..
td masa balik pn terserempak dgn dia..
smpat bye2 lg..
hehehe..
aku klu dh mula bercakap dgn seseorang mmg akan jadi byk cakap la..

dh maghrib ni..
nk siap2 mandi solat then nk study..

0 kata-kata: