Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, April 2, 2011

jatuh menyembah bumi

assalamualaikum..
ari ni sabtu kn..
weekend kn..
tp aku???
ari ni ngan esk ada program finishing school kt fakulti..
betapa kitorang malas sgt nk dtg maka kitorang dtg lambat pg tadi..
lewat sejam weh..
kehkehkeh..

smpai2 tu diorang dh ckp lebih separuh dh..
ari ni sepanjang ari ceramah je..
sb tu aku smpat online sb aku bwk laptop smbil2 buat keje aku..
tp diorang yg bg ceramah ni gile muda weh..
baya2 aku xpun baya2 pak cik je..
that's mean dlm umo 25 je..
muda gile..sempoi lak tu..
agak enjoy la..

dijadikan cite..
masa nk rehat kol 1030 td kitorang jalan la ramai2 stu kelas..
diorang plak lalu area parking moto..
nyelit2 kt celah2 moto..
kt depan akim,din,munie..
hetty lak depan aku..
aku blakang skali..
sekali kain baju kurung aku sangkut kt moto sape xtau la..
aku terus xleh gerak then apa yg jadi????
aku jatuh menyembah bumi weh..
mcm sujud plak kt celah2 moto2 tu..
lutut aku jatuh..tapak tgn plak tahan atas jalan tu..
sakit gile weh..
masa aku jatuh tu aku panggil kwn aku..

hetty..hetty..hetty..

yg minah tu plak ingat aku panggil nape..
sekali dia pusing tgk aku dh kt bawah..
terus dia dtg tolong aku..
dia tanya..

mcm mana hang leh jatuh?

lepas tu..
kedengaran suara menyampuk dr belakang aku..

kain dia sangkut kt moto td..

ceh..ada lelaki yg x dikenali menjadi saksi kejadian memalukn tu..
adehhh...
munie ckp muka lelaki tu cemas gle lepas aku jatuh tu..
kahkahkah..
kt belah kanan aku plak ada sorang lagi lelaki yg x dikenali..
muka dia pn cuak..
hahahaha..
yg si akim mmg bantai gelak gile2 dh..
hahaha...
aku pn lepas bgn tu mmg gelak smpai berair mata aku..
(aku bygkn mcm mana klu pak cik ada td??sumpah dia gelak kt aku kaw2 nye)
aku bersyukur sebab x ramai org yg tgk aku jatuh td..
budak2 ni ngan 2 org yg x dikenali je..
hehehe..

gile kelakar kot..
tapak tgn aku ngan lutut aku sakit gile..
ni haa dlm dewan aku rasa sakit tgn kaki n bdn aku..
adehhh...
mcm mana la kain leh sangkut td..
malu + sakit..
pengalaman la ni..
bak kata achong xpela jarang hang jatuh2 ni..
kehkehkeh..
nasib baik achong xnmpk..
klu x mesti penuh notification kt facebook aku..
heheheh..

dahla xmo dh cerita pasal ni..
tiap kali ingat mesti aku gelak sorang2..
adehh...

p/s : selamat berhujung minggu semua..aku xleh enjoy weekend minggu ni.. :(

0 kata-kata: