Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, April 21, 2011

sebelum study maka kite harus bercerita

assalamualaikum..
selamat pagi semua..
wah wah wah xpenah2 aku update blog pagi2 ari mcm ni..
klu ada pn leh kira agaknya bape kali je aku update di pagi hari mcm ni..

actually aku bangun di pagi hari mcm ni sebab esk aku ada paper..
so kena la study ye x?
tp sebelum study maka kite harus bercerita dulu..
malam td aku ingat nk update blog ni..
tp kepala sakit so aku xleh nk wat karangan..

aku nk share apa yg jadi kt aku ari ahad n isnin ari tu..
ari ahad aku mula la menggelabah katak siapkan sistem bas aku tu..
sebab isnin nk present..
soal hidup mati aku tu..
mcm biasa la bila keje x siap maka aku xtido la..
isnin tu ada presentation..
pg2 dh kuar..
tp turn aku petang..
ngan mata mcm panda aku g presentation..
tengok org lain punya project wat aku jadi seram..
sebab project aku x complete..

tunggu pny tunggu aku sempat lelap kejap dlm lab tu..
ngantuk gile..
tersengguk2 aku..
then smpai la turn aku..
teruk aku kena hentam...
dh nk nangis dh..
examiner aku mtk jmpa dia esk sb nk bincang pasal report..

balik umah kol 5 lebih tu pakat2 malas pk pasal result..
sume nk qada tdo..
dlm bas lg aku dh lentok2..
smpai umah aku terus bukak tudung..
baju kebaya presentation pn x bukak..
terus landing maut..
tdo..Zzzzzzzzzzzzzzzz
langsir ttp so dh mcm malam dh gelap aje..
umah sunyi je sume tdo kejap sementara tgu maghrib..
aku je sb cuti maka aku tdo la dgn aman..

tb2 fon bunyi..
jawab pn mcm mamai2..
aku smpt tny kol bape skrg..
kwn aku ckp kol 8..
aku bajet kol 3 dh time tu..
hahaha..
then smbung tdo lg smpai kol 11..
bgn2 rasa lapar..
nasib baik cik mun kuar..
kirim la mee bandung kt dia..
mandi then makan..
aku tdo balik kol 4 pg..

jmpa examiner then ingat nk jmpa supervisor tp puan lily dh balik..
esoknye baru jmpa puan lily..
dia ckp aku pny project lepas..
alhamdulillah..
aku dh penat nk ngadap coding bagai..
aku nk tumpu kt final exam skrg ni je..
esok paper 1st aku (OPERATIONAL RESEARCH)..
then 30hb (MATH LOGIC)..
last 4hb (WIRELESS)..

doakan aku ya kawan2..
aku nk abeskn degree ni dgn cemerlang..
insyaallah..

p/s : jom study smbil nyanyi.. :)

0 kata-kata: