Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, April 22, 2011

anak pak cik wahab

assalamualaikum..
nk cite pasal paper pg td..(xd kaitan dgn tajuk kn?hehehe)
paper QMT437 sgt susah..
aku siap sakit kepala lg nk jawab..
mmg ada soalan yg aku tinggal..
biasanya klu xleh jawab pn aku akan hentam smpai penuh kertas jawapan..
tp xleh penuh jgk kertas jawapan aku tu..
balik td ngan perasaan yg sgt frust..

lepas tu dpt msg dr classmate aku..
diorang ngadu kt lecturer pasal paper td..
yes lecturer pn terkejut dgn soalan yg kuar td..
lecturer pn x sangka soalan mcm tu yg kuar..
diorang akan bincang pasal ni antara lecturer nt..
hopefully graf utk markah paper ni turun nt..

masuk ke cite anak pak cik wahab plak..
heheheh..
sy syg anak pak cik wahab..
siapakah anak pak cik wahab????
rahsia..
hehehe..
hanya aku ngan anak pak cik wahab je yg tau..
(pak cik jgn jeles ya.hehehehe)

p/s : malam ni nk tgk cite 2 alam la..entah la best ke x..jgn smpai aku tertdo sudah la..

0 kata-kata: