Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, April 4, 2011

clumsy

assalamualaikum..
wah2 speaking bagai plak aku nih..
(baru lepas menguap sambil menggeliat)..
penat..
siapkan final report FYP utk anta kt examiner..
mlm ni kena struggle buat poster plak..
adeh pak cik kena tolong mak cik ok..

malam td tdo kejap je..
hanya 2,3 jam..
lps tu bgn sambung buat keje..
benda yg paling ntah pape ialah aku ponteng sume kelas ari ni..
xsempat nk siapkn report tu..
sorry Dr,sorry Madam,sorry Puan..

dalam kol 3 kitorang gerak ke seksyen 2 utk binding report tu..
dijadikan cite masa aku nk lintas tu ada kejadian yg memalukn..
aku bajet aku lepas nk lintas tu..
sekali kete2 sume nk gerak..
aku stop angkat tgn..
jalan lg stop angkat tgn..
bdk2 lain kt belakang x lintas pun..
diorang gelakkn aku..
abg driver bas rapid leh gelakkn aku sambil tepuk tgn..
tp aku buat aksi bahaya kot td..
hampir kena langgar dgn teksi..
huhuhuhu..

kitorang mkn tgh ari dlm kol 5 ok..
penat lapo sume ada..
balik2 umah solat asar then aku tdoooo...
bgn solat maghrib tp badan still rasa lemau..
mlm ni buat poster..
malasnye..
esk kena kuar walaupun xd kelas..
byk keje nk kena setel..
penat badan penat otak..
semester yg paling penat yg penah aku lalui..

aku nk mandi solat isyak lepas tu sambung bekerja..
hopefully malam ni leh tdo awal..
tp esk rasa lega sikit sebab leh bgn lewat sikit..
sakit badan lagi..
malam ni pekena extend 2 biji la..

help me help me..

p/s : sy sgt suka usop wilca..ABP semalam mmg best gle time dia muncul..heheheh

0 kata-kata: