Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, April 23, 2011

cukup 3 kali maka korang perlu pindah

assalamualaikum..
ari ni cukup 3 kali aku keje ngan jabatan haiwan cawangan per"kucing"an..
hampeh gile rasanya..
ok2 start mula2 cite..
ada sekor kucen tu dok kt blok ni..
kucen tu xd org punya..
kitorang panggil dia comel..
ari tu si comel tu beranak depan umah kitorang..
dalam paper bag Parkson milik abg depan umah kitorang tu..
tp last2 diorang anak beranak pindah masuk dlm rak kasut kitorang..
ok leh sabar lagi..

tapi..
start 2 ari lepas anak2 kucen tu dh mula berak depan umah kitorang..
bau dia sgt la semerbak..
paham2 sendiri la eh bau taik kucen mcm mana..
housemates aku sume serender nk basuh bahan buangan anak2 comel tu..
so aku la gagahkn diri basuh sume tu..
ari2 diorang berak..
adoiiii...
tp ari ni..
diorang berak lagi..
kitorang g amek kotak kt kedai runcit and hajat di ati nk letak diorang sume kt mana2 tp bukan depan umah lagi..
aku dh penat nk basuh taik kucen ari2..
aku nk letak jawatan kt jabatan haiwan bahagian per"kucing"an ni..
sekian terima kasih..

p/s : pak cik cakap ni praktis sebelum basuh berak anak nt..hahahaha yela tu pak cik oi..

0 kata-kata: