Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, April 8, 2011

aku jatuh lagi

assalamualaikum..
selamat hari jumaat..
alkisahnya ari ni aku xd kelas..
as usual hari utk aku basuh baju ialah ari selasa ngan jumaat..
maka ari ni aku mendobi mengerah keringat membasuh semua baju2 kotor aku..
lepas tu turun beli mkanan dgn yah..

dijadikan cerita..
aku masak air nk buat air masak..
nk letak dlm tumbler pink aku..
sekali tgn aku terkena air panas..
so tertolak la tumbler tu..
abes tumpah air..
menjerit aku..
yah keluar terkejut..
dia g amek kain buruk bg kt aku..
sekali aku xnmpk ada air kt depan..
apa lagi..
gedebuk aku jatuh mcm nangka busuk..
hehehe..
jatuh????
again?????
yes again..
bala ni bala ni..
kahkahkah..

adeh..
kena mandi bunga kot..
buang bala..
kehkehkeh..
mandi bunga sekali utk cepat jodoh la..
hahahaha..
what happen to u edu???
so clumsy lately..
adeyh..

0 kata-kata: