Saturday, October 9, 2010

tag dari zaty..

award yg kedua aku dapat..hohohoho..ok2 kena jawab pulak soalan2 ni..

1.Write 5 interesting facts about the person who gave u this award.
  • zaty ni kawan aku dr form 1 sampai form 5..
  • masa form 1 aku kt mrsm jeli, ayah dia jadi penolong pengetua kt situ..
  • aku penah g umah dia tgk cite kabhie kushie kabhie gham n nangis sama2.. (adakah kamu masih ingat?)
  • emm zaty ni bestfriend ngan kak chik(mok chah)..
  • zaty sudah dimiliki oleh boyfie nya (epul).. :) semoga bahagia sayang..
  • zaty skrg kt uitm shah alam kt engineering..
  • lg apa?eh nk 5 je ke?terlebih sudaaa..
2. Write down 10 interesting facts about yourself and your hobby
  • seorang yg sensitif
  • seorang yg happy go lucky
  • sgt suka gelak
  • suka tgk benda yang cantik
  • suka window shopping
  • syg my mom and my family sgt2
  • suka berkorban utk kebahagiaan org lain :(
  • suka menangis
  • suka makan
  • suka tengok kapal terbang
  • x suka pergi Genting sb tinggi gayat
  • baru dikecewakan :(
3.Pick your most 3 deserving recipients and describe them
  • nk bagi kt sume yg baca..sebab sume blogger baik dgn sy..i love u all..akak2 sume kwn2 sume..korang amek award ni ya..

2 kata-kata:

ana said...

amik je tapi x jwb soklan boleh? mhuahahaha

faten edura... said...

bleh2..hehe
xkisah pun..
:)