Friday, October 1, 2010

kisah di hari jadi..

alkisahnya smlm iaitu besday aku..
tp bkn nk cite pasal smbutan hari jadi ke apa..
tp nk cite pasal keje yg banyak..
n terpaksa mengorbankan waktu tdo sekaligus meng"ting tong"kan kepala masing2..

smlm lps kelas database kol 4 kitorang balik umah n ambik laptop..
next destination mcD utk buat lab 3 network design..
berkampung la di situ dr pukul 5 lbh smpai 3 pagi..
then..
pukul 3 pagi kitorang berpindah ke KFC seksyen 7 pulak..
tp ada detik mencemaskan berlaku..
masa kitorang nk balik ke seksyen 7 tu ada stu kete waja tau..
dia asyik tgk kitorang pmpuan 4 org dlm kete ni..
siap turunkan tingkap n sengih mcm scary je..
gaya diorang tu mcm ikut kitorang tau..
tp mlm td ada achong,ajim,akim ngan din escort kitorang ngan moto..
kitorang berlapan buat keje sama2..
tp kete tu xtau kot yg kitorang anak dara ni ada teman sbnrnya..

masa berhenti isi minyak kt shell unisel tu baru kitorang perasan keje waja tu ada berhenti kt dpn shell..
masa tu kitorang syak kete tu ikut kitorang dr seksyen 2 lg..
nasib baik achong pn berhenti isi minyak sekali..
kitorang pangil achong n mintak dia tgu kitorang siap isi minyak..
then tiba2 kete tu blah..
maybe sb dia nmpk kitorang seolah2 mcm mtk tolong kot..
hehehe..
kuar2 shell tu tgk2 akim,ajim ngan din ada tunggu kt luar..
diorang pn perasan waja tu asyik ikut sb tu diorang tgu kt luar shell tu..
thanks kwn2..
klu kitorang yg pmpuan 4 org je smlm xtau la mcm mana..

smpai KFC smbung buat keje..
ngantuk2 then tdo style baring atas kusi KFC tu..
xpnah2 aku buat..
hehehe..
sgt mengantuk ok..
yg lain pun ting tong jgk..

kol 7 bersiap balik umah masing2..
kol 8 ada kelas..
tp kitorang pmpuan 4 org lambt pg td so kitorang x g kelas..
kitorang tdo dlm kete sebelah wisma jakel tu..
xpnah dibuat org jgk tu..
hehehe

balik kelas tgh ari td terus golllll...
tdo puas2..

p/s : semalam create account fb..kelako rasanya.hehehe..xpenah terfikir nk ber"facebooking"..

0 kata-kata: