Saturday, November 27, 2010

no komen :P

situasi di meja makan..aku tengah menikmati hidangan tgh ari bersama adik aku..

adik aku : weh kak ten..
aku : emm (smbil tgk dia sekali lalu then mkn lagi)
adik aku : ko makin tembam la..pp pn dh makin gemok..
aku : mmg pun (smbil buat muka xkisah n terus sambung makan dgn nikmatnya)

hahaha..aku makin gemox la..mmg aku ngaku pn.. :P
sejak balik umah ni aku mmg selera sgt2 mkn..
lagipun kt umah ni klu aku rasa nk makan pape terus aku masak..
sb tu aku makan byk..wawawa..
bila aku leh kurus ni?
hehehe..
lps mkn baru pk bila nk kurus..
bukak sem nt jgn kwn2 aku x kenal aku lg dh la..
sb dh gemuk sgt..hehehe

p/s :lps ni xnk dh mkn byk2 (kata2 ni akan bertahan utk 2,3 jam sahaja..jgn risau hahaha)

3 kata-kata:

Agym said...

makan byk boleh je~ syarat die satu je kalo nak makan byk~ exercise~ tu je, =)

ana said...

dah buat blom ikan kukus tu?

faten edura... said...

agym : tang exercise tu berat sikit..hahaha

kak ana : belom menyempat lg la kak nk wat ikan kukus tu..hehe..dok dlm list lg ni..