Thursday, November 11, 2010

aku selamat smpai umah dh..

1st of all aku nk menjerit happy..
yeahuuuuuuuuuuuuu!!!!!
hehehe..
sebab aku dh berada di kampung halaman ku..
ptg semalam aku selamat smpai umah..
sepanjang perjalanan mak aku berapa kali call aku..
hehehe..
mana x nye skrg kn banyak sgt kes accident yg melibatkan bas..
risau la mak aku..
tp aku???
lps mkn ubat mabuk terus gol!!!
shah alam ke kl rasa mcm 5 minit je..
naik bas terus lena..
lps kuar hentian putra pulak lena lagi..
sedar2 kt merapoh..
bentong, raub, kuala lipis mmg aku xnmpk..
hahaha..
gila kuat effect ubat mabuk tu..
tp bagusla sb mlm smlm tu pun aku x cukup tdo sbnrnya..
mmg puas tdo smlm..

then aku smpai umah aku dlm 5.30 ptg..
smpai2 terus mkn.
hehehe..
lps tu mlm tu pun tdo awal sb kol 11 sume dh tdo..
kt shah alam kol 11 tu masih muda..
sebab kol 12 tgh mlm baru start study..
hahaha..
so ari ni aku kembali dgn skill memasak aku..
skill memasak yg kena asah lg..
sebab aku bkn pandai masak pun..
hahaha..

mlm ni aku gigih masak pankek..
org wat pankek utk breakfast tp aku????
dinner wei..
hehehe..
kelas gitu..
adik aku dh marah2..
dia ckp..
"asal ko balik je ko masak..mana la aku x gemuk"
hahaha..sori ya dik..
aku mmg suka masak..
sedap x sedap blakang kira yg penting cuba..
hehehe..
sekarang baru sehari aku balik..
nt aku nk masak mcm2 lg tau..
yg pasti aku nk masak ikan masak stim..
kak ana, sy nk pinjam resepi akak nt tau..hehehe

mode skrg : sy rindukan seseorang..oppss :)

2 kata-kata:

ana said...

bestnye balik kg....ok masak ikan stim nnti masuk blog yer...

faten edura... said...

hehe..insyaallah klu jadi sy masuk blog ya..hehe