Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, September 16, 2010

no title

selamat hari raya sume..
nk duit raya...
hehehe..
ari ni hari raya yang ke 7..
ni baru berpeluang nk post entry..
bkn apa aku agak sibuk start raya smpai skrg..
ni baru dpt bernafas sikit..

raya 1st..
aku beraya 4 orang je..
aku + mak aku + kakak aku + adik aku..
semua pmpuan..
abg sulung aku xbalik..
abg no 2 raya kt kl sb wife dia duty time raya tu (nurse)..
abg no 3 balik raya kedua..
kakak yg 1st balik pahang..
so tinggal la kami ber4..
sedih weiii...
tahun ni x ambik pn gambar raya..
semua xd mood nk bergambar..

raya 2nd..
kakak 1st dh balik...
abg no 2 yg dok sarawak tu pn dh balik..
riuh la umah ni..
ada irfan (4tahun), deena (3tahun) and adam (1tahun)..

raya 3rd..
aku balik subang..
teman akak aku drive..
then raya ke 5 aku balik klntn balik..

raya 5th..
abg aku no 2 balik dh dgn wife dia..
bwk 2 org anak..
khairina (2tahun) and haikal(7bulan)..
bermula la sesi meriuhkan rumah..

irfan ngan khairina suka gaduh..
then lastly salah sorang akan nangis..
klu khairina nangis aku dukung..
beratnya tuhan la yang tau..
umo baru 2tahun tp berat dh dekat 20kg tau..
then lps dia ok haikal plak nangis..
dukung pulak..
lps haikal adam pulak..
adoyai..
dukung deena pulak..
terkejar2 aku..
macam dh ada anak pulak..
hehehe..
penat mmg penat..
umah pn dh mcm reban ayam dh..
bersepah..
tp yela bkn selalu kn..
sabo je la..
ni diorang yang sarawak dh balik flight maghrib td..
umah kembali sunyi..
yang ada khairina ngan haikal je..
mak diorang xd sb keje kt kl..
so diorang dok ngan kitorang..
haikal tu nasib baik x susah sgt jaga..
cuma kena dgn dia la..
baru nk pandai merangkak..
comel..
khairina pulak keje dia makan je..
lps makan makan lg..
non stop ok..
bila la nk kurus ya..
hehehe..
anak buah kt johor tu bila la nk balik ya..
emm..
klu sume serentak ada aku rasa runtuh rumah ni..
bila 13orang serentak ada...
bila dapat sambut raya mcm dlu ya?
mcm masa arwah abah ada dulu..
aku rindukan suasana dulu..
masa g kubur raya 1st ari tu sedih je rasa..
rindu abah..
al fatihah utk abah..

p/s : adik rindu abah..rindu family kte dulu2 sblm semua dh bwk haluan masing2..

3 kata-kata:

ana said...

memang best klu dapat berkumpul ramai2...lagi best klu mak ayah masih ada. al-fatihah utk arwah ayah faten.

Ahmad Sobri said...

nk wit raye dtg umah yer,,,huhu

faten edura... said...

to ana : mmg best kak klu sume ada..mesti riuh kn..hehehe

to mat sob : aku nk mintak duit raya ngan ko sb ko dh keje..hehehe