Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, September 20, 2010

kembali berjuang

x bestnya..
sebab arini dh smpai shah alam..
so maksudnya ialah aku kena menghadap semua keje2 ngan kelas2..
xsuke2..
mlm td naik bas kol 10.30 mlm..
delay sejam..
nasib baik abg aku tunggu smpai aku naik bas..
klu x meraung aku kt situ sorang2 sb aku ingat bas dh tinggal aku..
hehehe...
sebab sekarang sume org nk balik ke kl lps raya,tiket bas pn abes awal sbnrnya..
aku ni pn nasib dpt tiket yg org letak kt kaunter..
tiket org cancel..
so nk xnk aku ambik la tiket tu..
tiket dr kb ke hentian putra bkn shah alam tau..
so pg2 td kol 5.30 pg aku jalan la ke komuter putra..
mak aii org bersusun beli tiket komuter..
xpenah2 aku tgk sesak mcm tu..
penat2...
dhla mata ngantuk..
last2 dpt jgk naik komuter pukul 7.00 pg..
alhamdulillah aku smpai umah dlm kol 8.30 pg..
turun kt stesen s.alam sebab kt stesen padang jawa mcm ssh dpt teksi je..
penat weii...
tp xleh tdo sb kol 4 nt ada test..
sabo ye (kata2 memujuk ati sendiri)...

p/s : doakan aku jwb test nt ya..hehehe..baca pn sikit je mcm mana nk jwb nt?

2 kata-kata:

ana said...

mak aih...last minute betul balik dr kg, pastu ada test pulak tu. good luck ye...

faten edura... said...

hehe..tau xpe..
teruk kn sy ni..
:p