Tuesday, September 21, 2010

jodoh aku bukan dgn dia..

ya allah bagi la kekuatan pd aku..
cinta yg aku jaga selama 3 tahun akhirnya putus di tengah jalan..
sedih sgt..
semua org cakap xd jodoh..
aku akan jmpa yg lagi baik..
mgkin..

life is climb..
sometimes i gonna have to lose..
skrg aku tgh ada kt tmpt paling bwh..
mcm mana aku nk panjat naik atas semula?
aku xd kekuatan skrg..
skrg mmg aku x nangis..
tp aku takut aku nangis esok2 n seterusnya..
aku syg gila dia tu..
mcm mana aku nk lupakan dia..

emm..
doakan aku hadapi dugaan ni..
lelaki bkn sorang..
kn2?
hope aku dpt bangkit kembali..

doakan faten edura be new faten edura..
lap air mata..
bangkit kembali..

p/s : sape nk isi borang sila ya..aku ngah single ni..hehehe (ayat pujuk diri sebenarnya)

5 kata-kata:

ana said...

sabar yer...sebenarnya dia blm cukup baik utk faten, Allah tahu apa yg terbaik utk kita... :)

faten edura... said...

thanks akak..hope mcm tu jgk kn..
emm..

Ogy said...

tabahlah yea..hidup mmg mcm ni...byk dugaan...kadang2 kena 2,3 kali patah hati br jumpa jodoh kita...apa2pun byk bersabar...InsyaAllah masa akan ubati luka tu....bila kita dh kecapi bahagia nnti..semua ni menjadi akan kenangan manis dan mungkin jadi bahan utk kita ketawa di masa akan dtg...percayalah... :)

bila mama bercerai dulu mama merana..tp skrg bila mama dh jumpa jodoh baru..mama bersyukur, kalo mama tak bercerai..mama takkan jumpa suami mama yg baik skrg ni...semuanya ade hikmah tau.... so senyum2lah yea....

faten edura... said...

thanks mama..
kata2 mama buat saya sedar sikit..
sy cuba senyum..
:)

oyiesan said...

dear.. why?