Tuesday, August 31, 2010

selamat hari merdeka




di kesempatan ini aku nk ucapkan selamat hari merdeka kt sume org x kira sape..1 malaysia..n sape2 yang warga malaysia tp dok oversea aku nk ucapkan jgk selamat ari merdeka..ari ni ikutkan schedule cuti..cuti bermaksud leh bangun lambat (opps..kantoi sudah)..leh rehat tanpa keje..leh lepak2..leh sambut merdeka ramai..malam td riuh gile kt ict shah alam..ngan bunyi bunga api..sape yang g mesti best kn..mesti happening sgt kn..di kala2 cuti ni aku ngan geng2 aku xleh bercuti spt yang diidamkan..(sedih ni)...mlm td kitorang pasang telinga ngan intai bunga api kt tingkap je..sedih x?sedih kn..hehe..nk tau kenapa?sebab nya ialah...

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v

kitorang kena setup internet connection guna ubuntu..lab 2 network design..sedihhhhh..ubuntu mmg buat aku buntu + buntu + buntu lagi..berapa banyak buntu aku?sendiri kira la ya..susah2..demi ubuntu aku terpaksa melupakan cuti merdeka aku..dhla td ptg balik kol 7 dr umah hetty..jalan kaki smpai umah ngam2 buka pose..waaaa nk balik umah..

p/s : gambar tu edubuntu bkn ubuntu..edubuntu aku sayang sikit sb edu tu nama aku..hahaha

2 kata-kata:

ana said...

sambut kat umah pun ok, janji semangat merdeka tu ada...hehehehe

faten edura... said...

betul2..
semangat nk tgk bunga api je mlm tu..hehe
tp rindu time dlu2 smbut ramai2 kt padang..seronok2..