Friday, August 6, 2010

jatuh terduduk kat tengah2 traffic light..

aku xsuka bila ari jumaat tgh ari..
sb bas 604 utk balik umah jarang lalu..
klu lalu pun mesti penuh..
so ari ni aku ngan munie dh bosan sgt tungu bas so kitorang decide nk jalan kaki balik umah..
jauh jgk tau..
tp dr tunggu bas xdpt2 bosan jugak..
tp kitorang tunggu redup sikit baru kitorang start jalan kaki..
redup mmg redup rupa2nya nk ujan..
ingatkn nak jalan terus tp ujan kt tengah jalan so kitorang nk tunggu bas kt depan jakel..
sb bila kt situ bas dh kosong sikit sb ramai org turun kt situ..

alkisahnya..
masa nk lintas jalan tu aku ngan munie mmg takut la sb tgh ari sangat sibuk kt situ..
tambah2 pulak ari jumaat..
yg lelaki nk balik semayang jumaat..
so kitorang dok la kt tgh2 tu nk lintas jalan..
bajet lepas tp xlepas sb motor tu laju sgt..
aku ngan munie pun undurla..
tp aku tersalah langkah so undur n jatuh terduduk kt divider jalan tu..
mak aiii..
malu gile weh..
tgh2 tu pulak..
org dr utara selatan timur barat sume leh nampak kot..
dhla jatuh terduduk..
lupa nk angkat beg yang jatuh sama pulak tu..
gile malu..
aku ngan munie dh gelak2 dh..
agak2 ada x org yg kenal aku kt area situ?
hahaha..
lg satu..
aku dhla pakai baju kuning sekuning2 alam..
xnk dh pakai baju tu..
bajet org ingat la tu..
hahaha..
mmg aku gelak smpai balik umah..
tgh2 mkn pun gelak lg sb teringat kejadian tu..

0 kata-kata: