Tuesday, August 3, 2010

aku yang weng~

sekarang ni aku tengah selsema..
pg td bgn terhuyung hayang kepala berat sikit..
hidung tersumbat..
mandi siap2 nk g kelas kol 8.30..
buku dh siap kemas dalam beg mlm sbelum tu lg..
so pg td lps mandi siap2 aku amik beg terus turun g kelas..

kelas web architecture..
puan noor ckp dia busy so dia just sempat bgtau bnda2 penting je..
pasal nota lab..
pasal i-hack..
puan noor suh kitorang g tp aku xleh g sb aku nk balik kampung..
nasib baik xd markah utk tu klu x rugi la..
then pasal WEB DEV..
nanti ada pertandingan web development..
anjuran apa tah x ingat dh..
tp kt kuar uitm la..
mcm menarik..
sape masuk dpt sijil..
then puan cakap ada utk volunteer sekali..
dpt sijil jugak..
aku ni mcm layak jadi volunteer saje..
huhuhu..
lgpun WEB DEV tu bertanding dlm masa 24jam..
dok dlm bilik tu selama 24jam x kuar2..
mati la i..
then kitorang pakat nk jadi volunteer saje nt..

then next kelas operating system..
blur jugak sb kelas jumaat ari tu x pergi..
maaf puan bukan sengaja tp ada projek kena anta ari tu..
seluk beg cari buku os...
dengan sepenuh kuasa aku tarik letak atas meja..
rupa2nya buku DATABASE..
aku silap bwk buku!!!
nadirah,hetty ngan munie dh gelak2 dh..
then share saje buku ngan diorang..

mcm mana la aku leh tersilap bwk buku ya..
mgkin aku tengah pening lps mkn ubat agaknya..
ni pun byk ubat kena makan sb td ptg g klinik..
so sekarang nk smbung buat keje then mandi makan ubat..


1 kata-kata:

armouris said...

info tentang hidung tersumbat di SIHAT SELALU - Hidung Tersumbat