Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 1, 2009

alhamdulillah...

alhamdullilah rezeki kami...
td ms aku nk solat zuhur mak aku ckp...
"ada cek smpai..."..
terkejut jgk aku...
ingatkn cek apa...

belek2 tgk cek dr JABATAN HAL EHWAL VETERAN ATM...
dlu arwah abah aku askar..
ms aku nk masuk degree ari tu kitorang ada mtk bantuan duit..
sbb JABATAN tu pn ada bg sumbangan kt anak2 bekas askar yg nk masuk belajar...

tp ni dh lama sgt...
kitorang ingat duit tu kitorang dh x dpt...
tp td kitorang dpt...
sumbangan cek RM1000.00...
mgkin x byk bg sesetngah org tp bg kami itu adalah rezeki yg bernilai...
alhamdullilah..
terima kasih kpd JABATAN HAL EHWAL VETERAN ATM...

p/s : nk kongsi duit tu ngan mak..aku tau mak pn xd duit sgt..n duit tu aku nk simpan dlm ASB

0 kata-kata: