Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 1, 2009

nk tengok tv tp xleh...

aku nk tgk tv..
"so u think u can dance"...
tp ujan...
siaran terganggu..
maka dgn itula aku tersadai dpn laptop ni...
menjenguk2 blog kwn2...

ari ni aku agak byk keje..
bkn keje apa pn sbnrnya...
dok mengejar seorang budak yg sgt montel...
ni dia budaknye....
lasak bukan main...
semua benda nk capai...
td dia amek senduk kt dapur...
pastu dia ketuk tgn aku...
boleh pulak...
aku baru nk suap nasi kt dia...
dia bleh ketuk tgn aku ngan senduk...
pastu dia dpt sikat rambut...
konon nk sikat rambut aku la...
bising suh aku bkak sepit rambut aku...
aku pn bukak la sepit tu...
dia sikat la rambut aku...
dlm ati aku ckp "pndai jgk bdk ni"...
oh ya,umo dia setahun 7 bulan...
tapi korang tau apa dia wat pastu?
dia ketuk kepala aku ngan sikat tu...
hampeh pny budak..
dia tgk aku tnpa rasa bersalah lak tu...
huhuhuhu...

sekarang ni kitorang kn jaga dia..
sbb mak dia nk bersalin..
td papa dia seharian kt hospital...
due lmbt lg tp akak ipar aku ada masalah sikit...
so nt anak buah aku akan bertambah jadi 12...
hehehehe..
ramai sgt kn...


0 kata-kata: