Monday, November 30, 2009

peristiwa pelik...

masa aku balik dr kulai ari tu aku ada alami peristiwa pelik..
pelik tp bkn mcm cite antu tu tau..
pelik sbb dlm gerabak aku tu ada org yg pelik..
hehehehehe..
pelik sb mengigau..
xpnah2 aku dgr org mengigau sama ada naik bas or ketapi..
org tu siap menjerit..
satu gerabak bgn ngan mata merah sb bgn terkejut...
lena betol org tu tdo smpai mengigau...
heheheh..
yg sorang lg berdengkur sgt kuat...
aku xpnah dgr dengkuran sekuat tu...
tp xpela sume tu x ganggu aku pn sb aku dgr lagu kuat2..
hehehe..
tp wlpn aku psg lagu kuat2 tp aku msh dgr dua2 kejadian tu...
that's mean kejadia tu mmg sgt kuat...
hehehehe...
tp peristiwa beraya kt tmpt org mmg xbest..
teringat kt kg..
pg2 dgr takbir raya rasa sedih aje...
just g beraya kt pasir gudang je kt umah pak cik..
nsb baik pak cik xbalik kg klu x kitorang dk je kt kulai tu..
huhuhuhu...
skrg idea nk berblog xd...
xtau nk cite apa dh..
chow..

3 kata-kata:

KizZ said...

Hi,Salam perkenalan,..

Jenguk2lah kat blog kiz at
www.kizgarden.blogspot.com

Jangan lupa jadi followers kiz jugak ya..Dan kalu rajin..klik2 lah nuffnang kat blog kiz ni eh,..(",)

KizZ said...

Aint about how fast i get there
aint about what's waiting on the other side...
Its a climbbbb..

Kiz suka miley jugak hehe

faten edura... said...

yup..lagu tu best..
sy dh jadi follower awk pon...
:p