Friday, November 13, 2009

2012


ari ni aku ngan my oppa g jaya jusco bukit raja..
nk jalan2..
aku abes paper smlm..
dia abes pg td..
so kitorang nk lepaskn tension belaja..
nk smbt anniversary yg ke 2 jgk..
smlm (12.11)..
then kitorang masuk panggung...
kitorang tgk cite 2012..
org dk kecoh2 nk tgk cite tu kn..
so kitorang pn g la tgk..
tygn kol 7 mlm dh full..
kol 9 mlm pn full..
yg ada kol 4ptg je..
tu pn kitorang dpt tiket yg last..
dua tiket terakhir..
nasib baik kn...
tgk jam kol 3.15..
mkn pn x lg..
dlm ati berkira2..
then nekad nk tgk jgk..
pas mkn terus masuk panggung..
smpt la mkn cpt2..
ni aku nk cite pasal cite tu lak...
cite tu best..
sgt best..
takut (sbb pk klu bumi btol2 musnah mcm tu)..
mmg btol2 layan la tgk cite tu...
aku syorkan korang tgk la cite tu...
best..
mula2 mcm x best sgt..
tp bila masuk thn 2012 mmg korang xkn bernafas dgn btol la..
aku mcm semput tgk cite tu..
takut gile..
so komen aku utk cite tu ialah **** bintang...

1 kata-kata:

KizZ said...

Hi,Kiz tengok jugak citer nie..Best,tapi tertido sebab penat sangat..Nak cerita lebih lanjut?

bacalah topik pengalaman terhebat kiz ea..