Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 8, 2009

reunion budak2 praktikal...

tiap2 ari selasa kitorang selalu buat reunion kt MPKB(bangunan majlis perbandaran kota bharu)..kire tmpt mkn la..aku ngan mira (dr TNB) bersama2 pikah,hazrina,hanim n farah(budak Uitm Perak) yg mane diorang berempat adalah dr SUK(pejabat setiausaha kerajaan negeri kelantan)...tiap2 mgu kire dh jadi adat kitorang akan jumpe...tp esk kitorang nk jmpe lg..pikah ajak mkn pizza..xtau la jd ke tk...huhuhuh..ni beberapa gmbr yg smpt kitorang amik kt kedai mkn tanpa mempedulikan orang yg lalu lalang...heheheh

pikah dgn aku..saje je ajak aku posing ngan die..hehehe

hazrina bersama mira...
dari kanan..aku yg ngah mkn tetapi diajak bergambar,farah (budak uitm perak) yg kekenyangan manakala hazrina yg berada paling kiri antara kami..

pikah yg control cun sorang2..hehe..jgn marah pikah..
hazrina bersama separuh badan mira dan tgn farah nmpknya sedang menembak hazrina..nk bergambar lg ke farah?heheheh..

6 kata-kata:

muNee said...

ak nk join gak...huhuhu...sedap korg mkn2...

mELLa mEL said...

besnye korg..ciap leh bt reunion lg..
tiap2 mggu lak 2..jlesnye ak..hu3

muNee said...

tau xpe...ak pn jeles gak...kt kl nie ramai gak bdk2 kte tp ssh nk wt reunion time lunch...huhuhu

ANAK JATI RAMBAH said...

aku lg jeles..
aku sorg2 je kat jb..huhuhuhu
dah la mase kat uitm pn batch kite ni aku sorg budak jb...huhuhu..
ari2 aku reunion ngn diri aku sndiri...
korg sume dtg la jb ea..
lawat aku...hahahaha

muNee said...

sabar la syafiq...blh je aslkn ko support tmpt tdo n mkn ktorg...hahaha

inspiration said...

you are very beatifull
so i am very interisting to join with you

i really tergila-gila pada mu, he he he..., becanda ah...
thanks