Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, April 2, 2009

bear BESAR???

semalam bersamaan 1/4/2009,aku ngan mira azman a.k.a kak long g berjalan2 ngan sesuka atinya lepas lunch..pas2 kitorang nmpak bear besar kt cermin tingkap parkway iaitu kedai yg menjual hadiah2 dan seangkatan dgnnye....so kitorang pn melangkah masuk...naik tgkt atas(dh la tangga die tggi gile)...mau gayat aku..huhuhu...nek atas 2 fulamak!!!sume bear kt atas...dari yg sebesar penyangkut fon 2 sampai la yg lebih besar dari aku(aku sebenarnya pn dh besar sgt..hahhaa)...tp bear 2 besar gile..ape lg menjerit la aku ngan mira....kitorang serbu usap2 bulu die..tgk harga...WOW!!!!RM299.90....gile seh..mahal nk mampus.tp padanla ngan size die yg besar lagi gedabak 2....dh puas belek2 kitorang pn nk blah...nk beli xd duit..tgu orang sedekah la bear besar mcm 2...nk beli x mampu..baru dua langkah aku berjalan,aku rasa mcm somrthing berlaku di belakang aku....cuak jgk...sbb kt atas 2 kitorang berdua je...pusing pny pusing rupa2nya slh satu bear besar 2 nk ikut aku balik....hahhah...dh siap sujud kt lantai pon...aku ngan aksi gelabah bersama mira cube angkt si gedabak 2 ltk atas tmpt die..tp x muat..smpai ada bear yg sama saiz nagn die jatuh jgk...then usaha pny usaha tp ttp x temui jalan penyelesaian,akhirnya aku ngan mira melangkah keluar ngan tanpa rasa bersalah...hahaha..aku tgglkan bear besar 2 kt atas lantai...dh sape suh besar sgt..nk ltk balik pn dh xleh da...smbil jalan 2 kitorang pk...agaknya ada cctv kt atas 2...tah2 akak yg keje 2 dk gelak kt kitorang ms kitorang ngah tertonggeng2 angkat bear besar 2...hahhah...ape lg gelak la kitorang si anak dara ni...tp aku smpt lg pk...(smbil snyum)..xd ke insan mulia nk bagi aku bear mcm 2...hehhe(kepada sesiapa yg berkenaan,sila take note)...hahhaha..gurau aje...

1 kata-kata:

muNee said...

2 la sapa suh korg g usik bear bsr 2...klu btl la ade cctv,mmg malu korg...hahahaha...ak pn nk gak bear bsr 2...cpt2 sapa2 yg berkenaan,tlg la wt amal jaeiah dgn membeli bear 2 utk ak...