Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, May 1, 2011

sakit gigi =(

assalamualaikum..
waaaaa rasa nk nangis..
aku sakit gigi..
ari2 aku sakit gigi..
rasa nk cabut je..
tp takot..
hehehe..

skrg dh ok dh..
dh x sakit dh..
lepas ckp fon ngan pak cik terus x sakit (padahal aku dh telan panadol sblm tu.kehkehkeh)..
saje nk buat pak cik perasan yg mak cik sakit gigi sb rindu..
hehehe..

exam aku tinggal 1 paper lg..
2 paper dh lepas..
dh selamat dh..
selamat jawab la..
betul ke idok tu x tau la ye..
lepas abes exam aku xtau la bleh balik kelantan bila..
sebab aku kena siapkan report project aku n kena buat hard cover..
kena repair report lama n aku x sentuh pape lg..
xtau la nk balik kelantan bila..
dh jmpa ma ari tu..
lega dh sikit dari menanggung kerinduan ni(eceh ayat.. =p)..

plan dlm kepala dgn budak2 ni gila banyak..
plan nk abeskan masa bersama2 before masing2 enter job environment..
lepas ni mesti ssh nk lepak sama2..
klu jmpa pn time kawen diorang la nt kot..
i'm gonna miss u guys..
aku mesti rindu suasana dlm kelas..
suasana lepak makan sama2..
suasana buli membuli bersama acong..
gelak kuat2 kt lama najib..
bergosip..
dgn budak umah lg la..
nt mesti rindu nk wat lawak gile2..
rindu nk lepak kedai mamak smpai awal pg..
rindu nk meronggeng sama2..
alahai..

hopefully paper wireless nt x susah..
aku nk score final exam ni sb FYP aku teruk ari tu..
huhuhu..

p/s : tiba2 aku rasa diri aku dh tua..23 tua dh ke ek??

0 kata-kata: