Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, June 9, 2011

setelah lama menyepi~

assalamualaikum..
semakin ari semakin xd modal nk update kt blog ni..
nk kata xd masa..
masa aku terlalu banyak sekarang..
pagi kol 9 smpai 5 ptg aku ada training..
dalam kelas pn apa aku buat?
main games, facebook, email, blogwalking..
tp yg penting lab exercise aku buat hokey???

sekarang ni aku tgh attend 3P training which provided by prestariang..
aku amek certificate utk microsoft (asp.net)..
kitorang pny trainer nama dia Mr Sim..
sgt pendiam orgnya..
mula2 dia senyum nipis je..
skrg je leh nmpk dia senyum lebar sikit..

semakin ari semakin memikirkan hala tuju aku selepas ni..
dh abes belaja ni nk keje kt mana..
kelantan or area sini?
tp peluang lebih byk kt sini..
tp mak aku ada kt kelantan..
emm dilema dilema..
satu lagi dilema ialah abg aku suh keje cepat2..
aku mmg nk keje cepat2 tp memikirkan tahun ni kalau leh aku nk puasa kt umah..
sebab dr form 1 lg aku dh dok jauh dari family so aku xdpt berpuasa puas2 kt umah..
ikutkan ati aku nk balik kampung then keje biasa2 dlu..
lepas raya baru aku nk cari keje yg lebih okay..
tp entah la..
mcm2 aku pk skrg..

skrg ni dlm lab sangat la panas okey..
air cond ni kadang2 jadi kadang2 x..
nasib baik aku pakai baju nipis sikit ari ni..
Mr Sim tgh mengajar kt depan..
tp aku???
update blog..
ok aku mmg student yg nakal..
x masuk lg tang aku tdo di sebalik monitor pc ni..
pg td dh tdo so skrg online la plak..
rasa mcm xd modal nk membebel..
esok2 la aku kembali ngan cite baru..

p/s : macam2 aku pk skrg..susah ya nk jadi org dewasa ni..hehehe

1 kata-kata:

ana said...

takyah fikir2...ikut je takdir dan rezeki, tp wlu ditakdir di mana pun yg penting usaha.