Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 30, 2010

blogku berhabuk..

hetty cite pasal laptop dia berhabuk..
aku lak nk cite pasal blog aku berhabuk sb lama sgt x update..
lama ke?
hehehe..lama la jugak..
emm aku nk cite pasal apa ya..

1) teksi yang dipandu oleh polis
ari tu aku g kb ngan sepupu aku..time nk balik tu tahan la teksi tu..naik2 tgk2 byk gile walkie talkie dlm teksi tu..apa jadahnya..kayu cota pn ada..orgnya muda sgt2..otak ni berkira2 jugak..takut pun ada..lps tu dia ckp ngan kwn dia dlm walkie talkie tu..dia suh kwn dia smbung tgk suspek sb dia nk kena anta penumpang..tgk pny tgk nmpk la dia pny id tergantung..polis ke?mungkin..

2) rindu my babies
rindu khairina ngan haikal..diorang dh balik kl kt mak diorang..sblm ni mak aku jaga..khairina skrg ni sgt2 nakal..semua benda nk main..byk kali kena marah..haikal pulak skrg dia dh pandai meniarap n gelak..org agah je mesti dia gelak kuat2..comel sgt2..nk jaga dia senang sgt..dia x nangis sgt..klu lapar n nk tdo je dia nangis..klu dia nk tdo dia akan dok mengiring n isap ibu jari dia n tdo..sgt senang..ari tu ltk dia kt sebelah tgk2 dh tdo..masa bdk 2 orang tu nk balik,aku menangis..aku tgk mak aku menangis jugak..maka menangis la kami 2 beranak..
rindu sgt kt my babies..

3) world cup dream
bkn world cup fever tp world cup dream..alkisahnya mcm ni..aku minat germany tau..ari tu masa germany lawan england,semangat pny la berkobar2 nk tgk bola..kol 12 tgh mlm je..siap tdo jap mtk adim aku kejutkn kol 12 nt..sekali 5 minit sblm kol 12 aku ckp aku ngntuk sgt2 so aku nk tdo..bola ntah ke mana..masa tdo tu aku mimpi..germany dpt 4-1..esoknya aku tgk ulangan bola tu rupa2nya mmg 4-1..wah2 mcm mana aku dpt mimpi tu ya..kelakar pn ada..agaknya klose call aku mlm tu bgtau diorang menang..hahahaha

entry aku sgt panjang kali ni..xnk dh bebel..nk g amik adik aku kt sekolah..singgah pasar kejap..
chow cin cau..

0 kata-kata: