Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, March 29, 2010

i'm not feeling well

minggu ni mungkin minggu org pakat2 sakit..
sb dlm kelas aku ramai jgk yg xsihat..
selsema..demam..batuk..
tp ni la hope aku x sakit lama2..
minggu dpn byk keje kot..
isnin minggu dpn aku ada 2 TEST..
diulang 2 TEST..security n web technology..
selasa esoknya pulak ada 2 TEST jgk..
digital n jepun..
habes la aku..
nk wat revision skrg pn mcm x selesa..
di kala hidung tgh berair..tekak rasa lain mcm..asyik nk baring je..
tp hope aku x pape la...
nk g pusat kesihatan sorang2 mcm malas..
huhuhu..
bulan 4 ni bulan yg leh wat aku crazy sbnrnya..
start 21 dh final exam..
aku pny paper start 22..
n mungkin xkn berubah kot tarikhnya..
adoyai..
ya allah berikanlah aku kekuatan utk hadapi bulan 4 ni..
jgnla aku demam atau sakit atau ada bnda buruk yg jadi..
projek bertimbun kena submit sblm final..
study week pn mcm xd je..beza berapa ari je sblm start final exam tu..
tp apa pn life is climb..
aku ttp akn smpai ke puncak walaupn sblm tu aku kn hadapi byk cabaran..
yes!!!semangat makin dekat..
en mahMOOD pn mgkin ada sikit2..
doakan aku slmt menghadapi semua kerja yg ada ni..

0 kata-kata: