Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, March 18, 2010

ceritera gembira akhirnya bersedih..

semalam kelas aku kebanyakan cancel..
actually minggu ni byk kelas cancel..
then mak cik nadirah ajak teman dia main boling lepas kelas xml (kol 2-4)..
sekali kelas xml tu batal..
so kitorang kuar g main boling dlm area kol 2..
mcm biasa la geng pmpuan yg selalu together2..
aku..munie..hetty..nadirah..
dalam main tu tiba2 fon aku padam..
sebelum ni padam tp leh start balik tp smlm padam tp xleh start dh..
nasib baik aku masa tu kt plaza alam sentral..
terus turun bwh kt kedai fon n tanyakn..
dia cakap fon aku rosak n kena anta kt LG centre..
dia bg aku fon sementara..
tp fon tu sgt bodoh ok..
xleh charge sb bateri dia x detect..
elok2 bateri detect sim card pulak x detect..
waaa..
aku dh menangis2 kot sb tensen..
aku nekad nk g kedai fon tu ari ni nk tukar fon tu..
mintak2 bukan apek kerek yg semalam tu..
huhuhuhu..

p/s : jgn terlalu gembira nt korang akn sedih..mcm aku..


ni la fon aku yg rosak tu..rindunya kt u wahai fon..

0 kata-kata: