Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, September 4, 2009

sleepwalking murder...

entry aku kali ni tajuk dia ye2 je english..sekali dia pny isi amek ko bm je kot...hahaha..
ni ha aku nk kongsi ngan sume pasal "sleepwalking" ni...
dulu2 aku xtau n x kisah pn pasal bnda ni..
tp bila aku kn find satu tajuk utk presentation,aku jmpa tajuk ni...
"sleepwalking murder"...
ngeri kn..
org yg jalan smbil tdo ni agak bahaya sebenarnya...
silap2 ari bulan leh terjun koridor..
mana tau kn..yela dh x sedar..
aku ada kwn masa kt mrsm dulu..
budak2 ni ckp dia suka jalan smbil tdo...
tp xd la dgr2 cite yg dia terjun koridor ke apa ke..
kiranya x smpai tahap merbahaya lg la...
tp utk pengetahuan korang..
sleepwalking ni leh smpai membunuh org tau...
mgkin kita x tau sbb kt malaysia mgkin xd kes ni
(atau aku je yg xtau..huhuhuu)
tp artikel yg aku jmpa smlm byk sgt cite pasal ni...
cite ni dlm Oktober 2003..manchester..
ada sorang lelaki nama Jules Lowe..
dia bunuh ayah dia ms dia ngah tdo...
ngah tdo ni leh bgn pas2 kuar bunuh ayah dia..
ikut statement dia 2 dia mmg xd masalah ngan ayah dia..
tp 2 la dlm keadaan x sedar pn kita leh wat bnda yg kita x sangka..
tp dia dibebaskan dr tuduhan 2 sbb dia ms 2 ngah tdo n dia pn x sedar..
cite kedua...
kt mana pn x ingat..thn 1997..
yg ni lg tragik...
Scott Falater bunuh bini dia dlm keadaan x sedar jgk..
ms ngah tdo...
tp dia bunuh isteri dia sgt kejam...
dia tikam 44x then dia buang bini dia dlm swimming pool..
ada saksi nmpk kejadian 2...
lps dia bunuh bini dia,dia tukar baju...
letak baju yg penuh drh 2 dlm boot kete dia then dia tkr pakai pijama balik...
pisau ngan brg bukti lain dia letak dlm tupperware then dia sorok dlm boot kete gak..
pas setel sume dia g tdo...
bila tgk cara dia bunuh 2 mcm dia sedar kn..
tp makhamah lepaskan dia..
mgkin betul la dia 2 betul2 x sedar...
tp ni la..
sgt bahaya klu dh kronik smpai mcm ni kn..
"sleeptalking" pn bahaya...
hehehe...
buatnya mengumpat org yg kita x suka dlm tdo mau tempah maut..
pas2 buatnya org 2 dk ngan kita gak...
hahaha...
tp sblm tdo 2 baca la ayat2 suci skit..
mintak jauh dr sume masalah 2...
takat ni je la entry kali ni..
xtau nk tulis apa dh..
nk pikir menu berbuka lak ni..
hehehe..

0 kata-kata: