Tuesday, February 8, 2011

kegemaran baru saya..

kali ni nk guna ganti nama saya plak ya kwn2..
saya mempunyai dua kegemaran baru sekarang..
pertama sekali saya suka makan mee goreng mamak kt kedai sabar menanti (bukan nama sebenar)..
kedai tu sebenarnya nama dia lain..
oleh kerana kitorang selalu menghabiskan berpuluh2 minit masa semata2 menunggu order kitorang siap, kitorang sepakat untuk menghadiahkan satu nama untuk kedai itu..
sabar menanti ya kawan2..
sape2 yang tahap kesabaran yg rendah sila jangan makan di situ ya..
klu mcm kitorang ni memang jenis suka tumpang tgk tv kt situ (sb umah sewa xd tv-agak kantoi di situ), kitorang redha je la dok situ tunggu makanan yg lambat gile sampai..

kedua pulak saya suka makan nips..
tapi saya terpaksa makan secara berhemah kerana saya pernah kehilangan suara gara2 nips ini..
lepas suara tu kembali, saya kembali gigih mengunyah nips tersebut..
hobi baru ini bermula apabila seorang kawan saya menghadiahkan sepeket nips kepada saya kerana dia telah terlewat memulangkan buku teks saya (sebagai tanda minta maaf)..

saya rasa saya mahu berhenti sampai setakat ini dahulu..
sebelum cikgu BM saya pengsan membaca ayat saya yang entah pape ini..

p/s : otak sikit mereng.. :P

4 kata-kata:

ana said...

kak ana pun masa study suka nips...top giler time tu. skrg gamaknye kena mkn balik la..nak amik mood update blog :P

faten edura... said...

hehehe..mkn nips amek mood update blog..i like.. :P
tapi klu makan byk leh wat sakit tekak sb kacang kan..terus xd suara ari tu pakej ngan selsema..huhuhu

Bunga said...

bi.... katno kdai 'sabar menanti' tu???? sedak ko???? nk g try nih.... kui3.....

faten edura... said...

cik bunga : kedai tu area seksyen 7 tp lokasi dirahsiakn atas sb2 tertentu..hehehe..mkanan dia bleh thn la..tp pastikan tahap kesabaran tu tinggi ya..keh3