Sunday, February 28, 2010

new pet @ home...



kt sini aku nk perkenalkan new pet kt umah aku..nama dia comel..tp dia jantan..hehehe..comel ni seekor arnab..sebenarnya bkn kitorang pny pn..comel ni housemate aku pny kakak yg bela..kakak housemate aku tu nk g kursus so dia tggl comel kt sini ngan kitorang..actually comel nk balik dh ari ni...mula2 comel dtg dia boikot aku tau..dia xnk dtg lgsg dekat aku..time aku nk gosok dia pny bulu pn dia xnk..tp semalam nk pulak dia kt aku..hehehe..saje je comel tu..masa kitorang g kelas dia dok dlm sangkar dia..kitorang balik kitorang akan bukak sangkar dia..seronok sgt dpt keluar..time dia aktif adalah kol 12 tgh mlm ke atas..dia suka ggt mcm2 tau..laptop aku pnah kn ggt,buku arab yah pn dia ggt..tp comel dh nk balik..we gonna miss u comel...

2 kata-kata:

Mama Awisy said...

alahai comelnye rabbit ni..susah tak nak jaga?

faten edura... said...

x susah sgt pn nk jaga dia...lgpn kitorang jaga dia berapa ari je..rabu till ahad je..tp bila dia nk buang hajat dia akn masuk sangkar dia..kiranya dia x buang merata la..hehehe..baik kn..